Två barn

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Som vi har mycke jobb med 11-12 år.Går liten grupp i skolan.Sär till hösten den stora.
Men man måste passa dom när dom ska borsta tänderna tvättar sig efter toabesök måste jag kolla sittsen så den inte är nerkladdad.
När den lille ätter så hamnar mycke på kläderna och runt mun och på kinderna.får kolla igen att hon går tvättar sig.
En ggr mån till sjukhus(dit kommer bio)som vi lämmnar och hämtar.
Mycke tandläkartider.
Ger man dom kläder(nytvättade vikta)som ska hängas in el. läggas på hyllor och kommer in på rummet så ligger det på golvet.
Den stora kan duka till middag(dom tycker det är konstigt att vi samlas ALLA till maten)
Fått nya kläder av oss,men har upptäkt att det fattas kläder(tas hem ) har sagt till att vi ska ha tillbaka allt.
När dom kommer hit efter att varit hos bio är storlekarna från 162-44 dam
Måste ha hjälp med allt skolarbete. Vi måste köra klockan i sommar
Har också andningsgymnastik+blås för öronen 2-3 ggr dagen
Vi får 8538+3020 VAD HADE NI TAGIT
 
Hej!
Vi har syskon placering som egentligen inte har större problem, bara små ryggsäckar om ni förstår vad jag menar!
Dom är 9 och snart 11 år. Det stösta jobbet i har är att få dem att förstå att vuxna bestämmer och att det är viktigt med tider..
För detta får vi det lägsta och jag tror att det är 9500:- och 4500 för båda tillsammans.
Jag tycker att det låter lite för erat uppdrag. Vi har en annan placering ned svår astma där vi har samanlagt 8400:- per månad.

Mvh: Fia
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp