Ullared, någon som vill hänga med?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag är sugen på att åka dit och tänkte höra om det finns fler som har lust och då kanske vi kunde samåka? Mycket roligare då :idea:

Vi finns runt sthlm ( man får väl inte skriva vart?)
 
:razz:

Jag var tvingad till Ullared som liten med mamma och pappa och då var det sådäääär skoj då kanske men idag vill jag :angel

Tänkte mest om man kan samåka så slipper jagtvinga min stackars gubbe dit som avskyr sånt :angel

Är kanske ingen som bor så pass så man KAN samåka som då inte bor för nära Ullared såklart och inte behöver åka.
 
förstår absolut din tanke - hur gör du med ungarna då? Mina killar gillar att åka med bara för att själva kolla ut sina kläder :razz: eller elektronik eller leksaker..... Det finns ju massor där nu jämfört mot när vi var små, rejält fik på våning 3 med amnings/skötrum, filmavdelning där ungarna kan kolla film mm

Passa på att ta det när ni har lite semester kanske och hyr en stuga på plats... installera gubben och ungarna där eller om de hittar på annat under tiden så kan du shoppa loss själv. Halmstad ligger inte långt bort om de vill leka på ett lekland eller ev köra gocart - annars finns ju Halmstad äventyrsland (eller vad det nu heter)

Det är ju trots allt en bit att köra för dig...
 
Hej!

jag har planer på att åka dit inom snar framtid. Men jag kör från andra hållet. Tack för tipset Adal. Då kanske jag kan få både gubbe och barn med mig. :claphappy:

Tre
 
Även om vi bara har knappa 2 h körning är det många gäng härifrån som hyr stuga över helgen/tar med husvagnen.
Det sistnämnda brukar vi göra. :rollhappy:
Åker dit på fredagen, killarna fixar husvagnen och jag kan ta en runda på egen hand för MINA behov och önskemål.
På lördagen går hela familjen in, ALLA mina killar gillar att vara där, och gör det vi vill och behöver.
Tillbaka i husvagnen kan man prova i lugn och ro om man inte vill göra det i butiken och kan lämna tillbaka/byta ev felköp på söndagen innan vi åker hem.
En gång på våren/början av sommaren och sista turen med husvagnen för hösten brukar det bli.
Jättemysigt!

Kompisgäng som hyr stuga och har ungefär samma upplägg..........
 
Vi kommer inte hinna med att hyra stuga med hela familjen så semestern är full med cykeltävlingar och redan bokad stuga i Säfsen. Maken tar hand om barnen om jag åker :love:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp