uppdrag granskning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tänker inte ge mig in i denna diskussion då jag står för det jag valde att göra och ska heller inte behöva försvara mitt val. Det jag undrar är, varför ska det vara okej att bryta mot forumreglerna i detta forum?
Varför finns det ingen tråd startad på familjelivs hemsidan, vet att många användarna här inne även är där? Eller har jag missat den kanske?

Hälsningar
Anne
 
Jag måste få ställa en kanske dum fråga, vad är skillnaden på "ansvar för en sida" eller "min sida"? Visst finns det regler eller är det normer för vad som få skrivas. Vem har skrivet dessa regler? förstår att det är svårt att vara "opartisk" i denna frågan. Själv har jag väldigt svårt att inte tycka att en viss kommun har gjort fel mot 2 små barn. Att inte kunna få ge uttryck för detta på denna eller någon annan sida som rör familjehems känns som att slå bort kryckorna från en som har svårt för att gå. Att det finns andra sidor har gått mig helt förbi och kanske en och annan till. Vi kanske skall hålla oss till kakrecept och virktips i fortsättningen för våra ungar behöver både vantar och bullar.....
Tack för ordet.

Stort tack för den som startade denna tråd. :claphappy:
 
gick med på denna sidan för att jag trodde man kan få tips och tipsa andra för att VI TILLSAMMANS skall kunna orka med detta jobb som vi gör....
sen om det nu har inneburit att någon har brutit mot "någons" regler..
fan vem vet...
ansvarig för denna sida kanske jobbar inom soc??
kanske detta är ett försöks projekt inom socialtjänsten??
dom som är för "gapiga" och "uppriktig" och "inte passar in i forumets mall" åker ut...
 
Eftersom denna tråd mynnar ut i personangrepp så låser jag den.

/Anne
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp