Vi som vill träffas i södra sverige

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ok.. för att göra det enklare att hålla kollen på träffplatserna så ställer jag nu frågan här:

Vilka vill träffas i södra sverige - inte nödvändigtvis i göteborg då vi har många skåningar här
Tankar om när,var och hur är ju bra oxå.

/Adal
 
låter som en bra idé Tre
vi ser hur många som är intresserade och så letar vi efter något bra ställe att vara på
 
Hej

Vi vill också, vi bor ca en dryg timme från Göteborg och knappt 3 timmar från Örebro, se egentligen inte svårt att åka åt något håll, men "neråt" känns naturligare för oss och betydligt bättre vägar :angel Till vem skulle jag p.m min mailadress?

Detta ser jag fram emot kul. :claphappy:
 
om du vill med till Örebro så kan du maila Hjärtat
söder ut så ska jag och Tre försöka hålla ihop någon träff



Ester sa:
Hej

Vi vill också, vi bor ca en dryg timme från Göteborg och knappt 3 timmar från Örebro, se egentligen inte svårt att åka åt något håll, men "neråt" känns naturligare för oss och betydligt bättre vägar :angel Till vem skulle jag p.m min mailadress?

Detta ser jag fram emot kul. :claphappy:
 
Halloj!
Jag hakar oxå på :razz:
Jag är flexibel och för mej spelar det ingen roll när det blir!! Skulle det bli när jag jobbar brukar det inte vara några problem att byta heller. Om jag säger till i god tid..
Ha en bra helg. Vänligen, Josse
 
josse och mamma77... vi ser hur många vi blir och så gör vi vad vi kan för att så många som möjligt kan vara med.

Fundera på om ni vet något bra ställe där vi kan träffas.
/Adal
 
Jag hänger gärna med söderut med,är ju bara bättre om man kan vara med på 2 träffar! Halmstad kanske kan vara ett bra alternativ :rollhappy:
 
Hej hopp!!!
Jag skulle också här gärna vilja hänga på. Jobbar jour och har fasligt svårt att komma loss helger dock. Men jag läser här och hoppas att det funkar när det väl är dax :)
 
Det hoppas jag oxå Ida.

Bra tanke om plats att träffas - bortblåst. Vi får kolla upp vad som finns.

Antar att vi tänker oss en första träff med bara vuxna??
Bara över dagen eller övernattning?
Det kanske finns något bra ställe där vi kan träffas och äta, prata .. bara vara.. vandrarhem.. kurslokal eller liknande. Hur tänker ni tjejer?
 
ok tjejer
jag har mailadresser till 4 personer som vill träffas.

Ska vi försöka komma fram till något bra ställe att träffas på?
Förslag - då jag är dålig på bra träffplatser söder/öster ut.

Det fanns en scoutgård hörde jag. Finns det någon hemsida man kan kolla på?
Andra förslag... ?
Med eller utan barn, det finns många som har små barn... en familjeträff eller en mammaträff?

När - ska vi vänta tills det blir lite varmare?

Brainstorma nu tjejer :banan:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp