Vilken tid det tar...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad spännande! :razz: Håller tummarna att det går lite fortare än till augusti.

Vi har träffat vår lill* :angel: idag, är bestämt med tider nu hur vi ska skola in. :razz:
 
Grattis!

Äntligen händer det något för Er, lycka till och berätta hur resan är :claphappy:

Vi har pratat hemma och låter vårat erbjudande smälta in min familj tyckte nog att det kändes ok! Så vi får se hur vi gör....
Nu ska vi för först med blommiga klänningar ha sommaravslutning...

Ha de /C
 
Hej alla!
Hoppas ni har det skönt i sommarvärmen :claphappy:

Nu börjar det ringa från alla håll o kanter :banan: men nu känns det som vi måste välja....vi har fått erbjudande från fyra håll, men har fastnat för 2 olika!
2 ? ja det skulle kunna funka för oss. Uppdragen är varannan helg...
är det någon som har kontatk barn samma helg från olika kommuner?
Hur funkar det? Tycker kommunerna att det är ok? beror ju så klart på vilket behov barnen har.
OJ oj vad många frågor som snurrar :? Men känner att nu måste jag bestämma mig för att komma igång, det är en härlig tid att knyta an på nu i sommar...

Hjälp mig kom med tankar o idéer :bow
:roll: C
 
:idea: Nu tror jag att vi börjat bestämma oss!
Jag väntar telefon imorgon från en kommun, så att jag kan ringa till kommun nr två.
Sen får vi se vad det blir men nu gäller det...

Det är lite mkt att tänka på nu, sista veckan på jobbet :claphappy: :claphappy: :claphappy: imorgon ett födelsedagskalas hemma :banan: PUST sen hoppas jag att mina 5 veckor ledighet ger resultat. Vill verkligen dela sommaren med ett barn som behöver oss, vi har så mkt somrigt att dela med oss av!
Ring ring ring... :bounce:

PS är det någon som har erfarenhet av två uppdrag från två olika kommuner?
Blir kanske tokigt för barnen, men jag känner för båda... :roll:

Ha det så bra alla glädjespridare!
C
 
Grattis, kul att det äntligen händer ngt för er och så mycket på en gång.

Ha dä gott i sommar värmen :bounce: :bounce:

/ Lilla ja
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp