Ska se om jag kan fatta mig kort men det blir nog svårt...
Vi sa upp uppdraget den 20 november då vi inte orkade mera eftersom vi inte fick någon avlastning eller handledning som vi blivit lovade och allt med barnet gick bara utför men vi "överreagerade" enl soc.
Barnet hade då betett sig så illa emot kompisar bland annat så h*n vågade inte gå till eller ifrån skolan själv utan jag fick komma och hämta och följa med på morgonen.
H*n hade drogat,supit,snattat,gjort inbrott,försökt strypa en kompis som är betydligt mindre än h*n själv.Gapade och skrek åt små-barnen hemma så dom blev många ggr rädda.
Där h*n gjort inbrott och stulit smink hade h*n även skrivit på badrumsspegeln att h*n skulle döda dem i natt,de som bodde där alltså. ( det var hos kompisen h*n tidigare försökt strypa).
Satt sig på ALLA kost sagt...Det funkade tills det kom en annan kompis med i bilden,som h*n tyvärr inte kunde sätta sig på.
Efter den kopisen sagt ifrån ordentligt blev vår placering så rädd att h*n inte vågade visa sig ute alltså.
Placeringen har även hittat på en del fruktansvärda lögner om sin bio-far till min systerson för att få ömkan,h*n har sparkat sönder garagedörren till ett boende-garage,stulit barnvagnar och kört sönder dom på ren jävulskap.
Det gick ca 1 vecka efter att vi sagt upp så åkte h*n till sin bio som h*n tidigare inte ens velat träffa för han är så hemsk och elak och h*n är så rädd och på den vägen är det...h*n kom aldrig hem igen.
Dock så ringer,sms-ar h*n som en galning rent ut sagt,förstörde vår julafton med sina hot och elaka sms och inte var h*n nykter heller.
Jag fick då nog och ringde jouren som efter någon dag tar kontakt med pappan som blir jättearg på mig och frågar om jag verkligen tror att barnet vill ha kontakt med oss efter det VI GJORT!
Saken är den att h*n skulle flytta till sin bio konstigt nog men har då sovit där 2 nätter och resten hos en annan släkt som ingen tidigare har godkänt pga droger mm mm.
ja herre-gud säger jag och ringer soc och ber chefen ta tag i deras sms-ande och efter det är det tyst....inte ett ord på över en vecka och det är så SKÖNT!
Jag har älskat detta barn till max kan jag säga,h*n var som min egen men fy bövelen vad besviken jag är,känner mig totalt spottad på av både kommunen och barrnet och bio!
Inte ett ord från soc heller,h*n har kläder kvar här som jag packat ihop och ställt i förrådet och vill h*n ha det får h*n hämta det själv.
Så är det just nu hos oss.Vi har våran syskonplacering kvar och det märks på dem att de är lugnare :claphappy:
Hoppas detta inte blev för rörigt,jag ska se om jag kan svara mer lugnt och sakligt om ni har några frågor