Astrid Lindgrens Värld Träff!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Första helgen i juni alltså 5,6.7 juni är vi ett gäng m familjehem/kontaktfamiljer som träffas på ALV.
På kvällen är vi på campingen o grillar lite korv o pratar lite!

Någon som vill hänga med?
 
Inte vi då tyvärr,fast det hade varit kul helt klart!
Dels var vi där förra året och dels är det SRF den helgen :claphappy:
 
Detta låter kul. Vi är ganska nya som familjehem bara drygt ett halvår. Så det hade ju varit kul att träffa lite andra i samma sits. Är det bara att boka och så möts vi där eller?
 
Japp Vi har bokat husvagns plats o jag vet några som bokat stugor...
Så boka i närheten av stugorna om ni har husvagn ;)

Mig kommer ni o känna igen! : )
kom bara ihåg HELGONA
 
En fråga till från en som är dum. Ska vi vara där tre dagar? Vilken kväll är det tänkt att vi ska träffas både fred och lördag eller? Bara så man vet när vi bokar. Ursäkta om jag är lite snurrig är som sagt ny på detta.
 
ahmi....vi är också nyblivna familjehem...fem månader.

Tanken är att vi ska umgås under lördagen, gå i parken under dagen och troligtvis grilla korv eller nåt på kvällen.

Vi har bokat husvagnsplats i närheten av stugorna.
 
Hej nu har vi också bokat. Vi har husbil och jag har försökt få plats så nära stugorna som möjligt. Ska bli kul att få träffa er. Ha det bra alla.
 
haha vad kul!
Eftersom jag har noll koll just nu skulle ni som ska med kunna meila mig namn o nick
(räcker m förnamn) o antal barn o ålder

Hoppas att det är fler m tonåring som kommer också! Vi har med våran 18åring som jättegärna tar till sig att sitta o prata lite med teensen ;)
 
Hej

jag och min familj är nya fast endast kontaktfamilj...vi väntar på en uppväxtplacering.

kan man söka extra för att få med kontaktbarnen på detta???? det skulle de behöva.

Ska vi ha en vit blomma på kragen på höger sida.......så vet vi.
 
Trygga Rekan sa:
Hej

jag och min familj är nya fast endast kontaktfamilj...vi väntar på en uppväxtplacering.

kan man söka extra för att få med kontaktbarnen på detta???? det skulle de behöva.

Ska vi ha en vit blomma på kragen på höger sida.......så vet vi.

Jag tror man kan söka extra för detta. Det sa den kommun vi pratade med innan vi fick vår uppväxt. Prata med kommunen redan nu.

PM:ar dig mitt mobilnummer.....
 
Visst kan du äska det!
När vi var kontaktfamilj gjorde vi en större utflykt om året med dom.
Vi berättade innan för soc och fick ett muntligt OK.
Sedan lämnade vi in kvitton och fick tillbaka.
Något år äskade vi en summa istället när vi visste att det skulle kunna bli svårt med kvitton (massa småutgifter).

Om man inte försöker kan man inget vinna :banan:
Det "värsta" som kan hända är ju att ni får ett nej..............
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp