Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Adal sa:Ev kommer vi oxå - beror dock på om vi får tag i en husvagn. :angel Har en på G men inget är klart och innan dess ropar jag inte hej :smirk:
Turnit sa:Adal sa:Ev kommer vi oxå - beror dock på om vi får tag i en husvagn. :angel Har en på G men inget är klart och innan dess ropar jag inte hej :smirk:
Kul!!! Hoppas det går i lås med vagnen. Vad är det för vagn?? Nyfiken i en strut är jag...
Adal sa:hmm måste fundera ... :angel vilket minne jag har...
hehe.. det är en Solifer Arctic 55t.. tror att den kan bli bra som första vagn.
Affären är inte riktigt i lås ännu så därför vågar jag inte riktigt planera.
Kul!! :claphappy: Vår första vagn var en Solifer 530 -78.....Ganska häftigt ekipage var vi...stor snygg Toyota previa och denna gamla vagn...men vi klarade oss genom tyskland, Frankrike och Luxemburg med den. Sen insåg vi hur bitna vi var, sålde den och köpte vår fina Wilk...490. Dock skulle jag gärna byta upp mig till en Wilk 650...så mkt bättre kök!!
Lycka till med husvagnen!!! Har nån av er levt i vagn tidigare?
Hos oss var det min man, men önskan har alltid funnits hos mig att få dra vagn.
Adal sa:ja.. vagnen blev vår :claphappy: så nu planerar vi sommarsemestern för fullt med både ALV och Legoland :angel
Adal sa:Tack Turnit - nu ska vi bara lära oss att sätta upp vårt stora förtält 8)
Turnit sa:Adal sa:Tack Turnit - nu ska vi bara lära oss att sätta upp vårt stora förtält 8)
Tillåt mig att le lite.... :angel Ett råd...gör det hemma i lugn och ro....gör ni det första gången på en camping lär ni ha åskådare....*LER*
När vi kom med vår nyare husvagn till en camping för ett tag sen så sa vi det att det var första vändan. Jaha sa en gube....då får jag ta min stol och komma och titta...log stort mot oss....Tills vi sa att det var första vändan med nya vagnen men att vi var vana campare....Då gick han iväg......Tji fick de för det!!
honey sa:Ungefär samma reaktion vi får när gubben kör in på campingen för att sedan stanna, lämna över ekipaget till mig och låta mig backa in vagnen :rollhappy:
Det är mer än EN karl som blivit snuvad på nöjet............. :angel
För det är ALLTID dom...................
hej Ahmi!ahmi sa:Hej nu är det snart dax ska bli jätte roligt. Någon som har koll på hur många vi blir? Är bara nyfiken. Skulle vi grilla på fredag kväll eller?. Ha det bra alla vi ses snart.......