Astrid Lindgrens Värld Träff!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej,
vill önska er en rolig och underbar träff!
Är lite avis... :angel
Synd att ni bor där ni bor :wink: är ju en världsresa för mig :smirk:
Ha det så jätte bra!!!!!!!
 
Synd att du bor för långt bort. :littlesad
Vi får lägga in en träff längre fram lite närmre dig om det går :razz:
 
Hej alla glada.

Vi kommer nog att dra oss ur ALV, pga min dotter. Hon har en längre tid haft ont i huvudet och vi får ingen ordning på det. Varit inlagda på barn förra helgen, ryggmärgsprov taget och CT gjord. Provet visade för höga inf.värden, CT ingenting.
Har tid för magnet kamera på torsdag em.
Hon äter dunderpenicillin, knaprar huvudvärkstabletter och vill emellanåt bara dö. Att åka utan henne är inte tänkbart. Funderar på om jag och lilleskrutten åker själva. Men tror inte det är ett alternativ, då hon vill ha mig hemma. Mamma är mamma.
Oron är stor, hos både henne och mig.

Vi hittade även en mögelskada i hennes rum, så vi renoverar det nu.

Jag känner att jag inte har ro att åka. Ska ta ett snack med ALV imorgon.

Hade så sett fram emot att träffa er alla....får bli en annan gång.
 
men vännen vad tråkigt. Jag hoppades på att hon var ok nu. Klart att hon måste vara ok innan man ger sig iväg, och som du sa... mamma är alltid mamma. Det finns inget direkt val där för er. Vi får väl ta en annan träff när hon mår bra igen även om vi inte åker iväg så långt.

Hoppas att hon kryar på sig ordentligt nu.

kram Adal med familj
 
Det har ju tyvärr inträffat en del tråkiga saker vilket medför att några familjer har varit tvugna att avboka sina resor till vår ALV träff.

Vi kommer ner i morgon och eftersom vi inte känner någon tycker vi att det hade varit bra att veta vilka som kommer så vi vet vilka vi ska leta efter.

Ni får gärna PM'a mig

ha det gott
kram
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp