Jaha vet inte vad jag ska börja men det har varit så himla mkt strul med "våran" kommun så vi har kommit till en gräns då vi inte vet om vi orka jobba vidare med vår placering. Det har varit mkt strul kring det ekonomiska men också helt utebliven handledning och det sista är att vi fick en förfrågan om en placering till och när jag ringde "min" kommun som ansvarar för den placeringen vi redan har lät hon väldigt frågande. Helt plötsligt verkade hon tycka att det var för tidigt med en placering till, att vi inte va redo mm. De har vetat från början att vi vill ha en placering till och de ha aldrig sagt att vi inte få ta fler placeringar och dyl. Kan tillägga att vi är MKT underbetalade för den placering vi har idag och vi är MKT besvikna o ledsna över hur soc har hanterat detta uppdraget. Den placeringen vi har i dagsläget är mkt speciellt. LVU, skyddat id, umgänge med bio fast skyddat id mm mm. Imon ska vi på möte för att disk allt, deras ersättnings nivåer ja allt och nu även för att disk ev ny placering. Sätter de emot sig en ny placering så vet vi inte om vi orka jobba vidare med detta uppdraget som vi idag har... Ursäkta rörigt inlägg men kände att jag behövde skriva av mig lite. Tankar kring detta tas gärna emot.