Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känns svårt att svara då jag inte vet vilken ålder du menar.............Demi sa:Hjälpas åt gör man självklart, menar vad barnet har för regler eller uppgifter att göra i huset utöver det man gör tillsammans
eftersom små barn inte ska ta ansvar och hjälpa till i hemmet om denne inte vill så mellan 13-19 på ett ungefär "tonårsbarn" :smirk:honey sa:Känns svårt att svara då jag inte vet vilken ålder du menar.............Demi sa:Hjälpas åt gör man självklart, menar vad barnet har för regler eller uppgifter att göra i huset utöver det man gör tillsammans
NU blev det lättare!Demi sa:eftersom små barn inte ska ta ansvar och hjälpa till i hemmet om denne inte vill så mellan 13-19 på ett ungefär "tonårsbarn" :smirk:honey sa:Känns svårt att svara då jag inte vet vilken ålder du menar.............Demi sa:Hjälpas åt gör man självklart, menar vad barnet har för regler eller uppgifter att göra i huset utöver det man gör tillsammans