Oj oj detta kan bli långt
Bestämde oss från början att jobba för organisation pga uppbackning möjligheten att vara hemma heltid mm.
Visst uppdragen är svåra men för oss var det inte en chock när placering började gå bärsärkargång kasta ut möbler osv. adhd låsning på hög nivå som pågick i ett dygn.
Då vi nu har en vuxen son med den problematiken har vi erfarenheten av kraftiga låsningar utbrott mm.
Detta var vår placering nr 3 och min tanke var stackars människor som råkar ut för detta och aldrig har varit med om något liknande vilken chock.
Hade under detta tät kontakt med temledare mest för att hålla henne uppdaterad om hur jag hanterade situationen och för att kolla av att jag agerade ok man blir osäker när
i fråga skriker jag ska anmäla er era jävlar. Denna
ville även testa hur långt han kunde gå för att se om vi skulle stå kvar. En tuff situation som ofta uppstår dom oftast valsat runt i systemet ett tag innan soc inser att dom behöver kalla in förstärkt hjälp.
Vi har nu under våra två år haft att göra med det mesta kriminalvård,utsluss,soc,lvu,adhd,missbruk mm
Allt har fungerat bra jag trivs med min teamledare men börjar ledsna på ledningen.
Vet att många företags ersättning är betydligt högre och jag känner att med denna enorma arbetsbördan är vi värda mkt mer än vad vi får så jag börjar se mig om efter andra organisationer några tips?