Har via ryktes vägar hört att bio släkt pratar skit om oss.
Barnet har det dåligt,barnet berättat saker om oss,vad vi gjort osv.
Även om jag har rent mjöl i påsen är jag jätte ledsen nu,har ont i magen ect.
Vet tyvärr om att vår placering är en "drama queen" och brer på bara någon tycker synd om en.
Jag har ingen aning om vad placeringen sagt,kan tyvärr inte fråga heller då den jag hörde det ifrån inte fick säga något till oss.Barnet är för litet så denne kan jag inte heller fråga.
Släkten har lyckats få bort andra familjehem för att de inte gillade dem,är de ute efter det nu också?
Det känns faktiskt skit jobbigt just nu...varför?? Vi har ju inte gjort något fel.Men jag är orolig ändå.
Detta är ju vår första placering så jag har inte så mycket skinn på näsan ännu.
Ibland undrar jag om jag verkligen var gjord för detta..börjar tvivla nu...Det börjar bli för mycket kring vår placering o då är denne alldeles tillräcklig i sig.
Om det inte vore för barnets skull så hade jag sagt upp detta för lääänge sen
Barnet har det dåligt,barnet berättat saker om oss,vad vi gjort osv.
Även om jag har rent mjöl i påsen är jag jätte ledsen nu,har ont i magen ect.
Vet tyvärr om att vår placering är en "drama queen" och brer på bara någon tycker synd om en.
Jag har ingen aning om vad placeringen sagt,kan tyvärr inte fråga heller då den jag hörde det ifrån inte fick säga något till oss.Barnet är för litet så denne kan jag inte heller fråga.
Släkten har lyckats få bort andra familjehem för att de inte gillade dem,är de ute efter det nu också?
Det känns faktiskt skit jobbigt just nu...varför?? Vi har ju inte gjort något fel.Men jag är orolig ändå.
Detta är ju vår första placering så jag har inte så mycket skinn på näsan ännu.
Ibland undrar jag om jag verkligen var gjord för detta..börjar tvivla nu...Det börjar bli för mycket kring vår placering o då är denne alldeles tillräcklig i sig.
Om det inte vore för barnets skull så hade jag sagt upp detta för lääänge sen