Dags för inväning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har turen att ha många små i nära åldrar så favoriter går i repris :rollhappy: men nu blir det trångt me en 3 barnstol runt köksbordet

Kram alla
 
"många ungar"....jag hoppas att ni har det bra och att er nya fam.medlem anlänt o att allt fortlöper bra....kan tänka att det är mycket att styra i nu.... :smirk: . Ville bara sända en "jag-tänker- på- er hälsning. :wink:
 
Tusen tack det värmer :D
Det går så pass bra så att vi vågade ta husbilen dra en repa.
Vi åkte inte långt, bara så att vi kunde väda hem om det behövdes....
Men våran lilla tycker att allt vi gör e toppen :claphappy: Eller nått för det bara flyter .

Men så måste vi bara ge våran komun en stor ros :claphappy:
Dom har gett min Man Pappaledigt( jätte länge) fast jag är "hemma" så vi är så glada o avspända och det måste avspegla sig på :angel: rna.....

Må gott Och kram alla
 
Hej!!
Nu är det jag igen som alltid är lite nyfiken på hur det går för er därute i vårt fantastiska land-undrar hur det går med er och ert nygamla placerade barn....

Hösthälsning från mig :smirk:
 
Vad ´kul att ni frågar :D
Lillsnutt är nu 6 mån har fått 2 tänder inte kul, Och då upptäckt :angel: Jag har en mamma!!!!
Så för tillfället är det bara jag som duger och man kan sova på mammas arm, visst är det mysigt men.... :angel: blir ju så bortskämd :smirk:
Men :angel: syskon som kom i våras då bara 1,5 år har upptäckt hur bra pappa är .Som tur är :claphappy:
Så jag måste "bara" få skryta om hur bra det känns .....
Syskonen har inte levt med varandra ändå funkar det toppen Den"stora" visar ännu inte något tecken på svartsjuka men det kommer nog senare när lill :angel: börja gå och snor stor :angel: saker :D

Så kram på er och hoppas allt flyter för er H Många ungar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp