Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
pimpim sa:väntar på våra första placeringar och har fått frågan från vissa hur jag ska orka.. :smirk:
jag tror inte att det blir några problem men skulle vara glad för lite råd om de första tidens eventuella kaos av någon med erfarenhet,
Tack på förhand :claphappy:
pimpim sa:väntar på våra första placeringar och har fått frågan från vissa hur jag ska orka.. :smirk:
jag tror inte att det blir några problem men skulle vara glad för lite råd om de första tidens eventuella kaos av någon med erfarenhet,
Tack på förhand :claphappy:
Trygga Rekan sa:Den som frågar dig om du ska orka......visar tydligt vad han eller hon tycker om barn.
Vi orkar olika saker...och tur är väl det. Själv skulle jag aldrig orka åka vasaloppet. Men att ha huset fullt av barn tär inte på mig.
Men visst är det konstigt att man aldrig får den frågan -om man ska orka- Om du berättar att du ska åka på en 3 veckors resa till Thailand. eller om du vunnit 3 miljoner. Faktum är att det kan också vara jobbigt.
Njut av förtroendet som fosterförälder.