Jag har varit placerad i ett familjehem i några år. Jag har lite erfarenheter från den tiden, idag så känner jag mig så pass "stark" att jag är beredd att göra vad jag kan för att hjälpa till. Kanske har ni frågor som ingen annan än vi som har bott i ett familjehem kan svara på . Lite snabb fakta om mig. Jag är idag 22 år gammal och lever ett väldigt städat liv. När jag var yngre (kommer inte ihåg exakt när) så fick jag diagnosen ADHD damp med autistiska inslag. Vilket har varit oerhört tungt att behöva bära med sig som barn och framför allt så har det fått mig att känna mig väldigt annorlunda jämfört med andra barn och ungdomar i min ålder. Jag var ofta mobbad i skolan och hade inga vänner att umgås med. I tonåren så gick det väldigt mycket utför för mig och mitt liv. jag började dras till människor som var väldigt dåliga för mig och mitt liv.
Jag vill verkligen göra allt jag kan för att hjälpa till, om de finns något som jag kan göra.
Jag vill verkligen göra allt jag kan för att hjälpa till, om de finns något som jag kan göra.