Hej!
Nu måste jag berätta :littlesad
Jag är sjukskriven och familjehem... När jag har skickat in min inkomst så står det på lönepapperet att det är arvode för familjehem och på mitt andra att det är mitt ordinarie jobb. Jag får ersättning från 2 olika kommuner.
Jag har fått höra att man ska lämna in ers. för arvode för att få en bättre SGI
Nu har jag fått ett beslut om felaktig utbetalning från försäkringskassan på nästan 44.000:-
Så vad gör jag??????
Jag har inte haft en aning om detta utan bara hört att man ska räkna med all inkomst även som familjehem och varför har inte fk reagerat??? Detta gäller alltså 2 år och NU säger damen jag pratade med att detta får du inte räkna med.. då har du nog fått för mycket :?
Står i brevet att det borde jag uppmärksammat :evil: :evil:
Nä nu är jag sur....hur ska jag kunna betala denna summa.
Kan nån vänlig själ ge mej ett råd..
Mvh.Anna :littlesad
Nu måste jag berätta :littlesad
Jag är sjukskriven och familjehem... När jag har skickat in min inkomst så står det på lönepapperet att det är arvode för familjehem och på mitt andra att det är mitt ordinarie jobb. Jag får ersättning från 2 olika kommuner.
Jag har fått höra att man ska lämna in ers. för arvode för att få en bättre SGI
Nu har jag fått ett beslut om felaktig utbetalning från försäkringskassan på nästan 44.000:-
Så vad gör jag??????
Jag har inte haft en aning om detta utan bara hört att man ska räkna med all inkomst även som familjehem och varför har inte fk reagerat??? Detta gäller alltså 2 år och NU säger damen jag pratade med att detta får du inte räkna med.. då har du nog fått för mycket :?
Står i brevet att det borde jag uppmärksammat :evil: :evil:
Nä nu är jag sur....hur ska jag kunna betala denna summa.
Kan nån vänlig själ ge mej ett råd..
Mvh.Anna :littlesad