Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej tänkte bara kolla hur många har ni hemma just nu vet ju att några har flera stycken så tänkte att det kunde vars intressant.
Fler placeringar på G ?
Vi har 2 , men fick i onsdags frågan om vi kan tänka oss 2 till... Det är vårt kontakt barn med lill som behöver familjehem. Så nu går vi här i tankarna om vi ska el inte ska... så svårt att veta.
Hejsan!
Vi har en liten Och sen ska vi bli kontaktfamilj åt en liten om någon månad!!
Sen får vi tyvärr inte plats fler hemma men jag håller på att bearbeta mannen att bygga ut huset :rollhappy: Ha en fantastisk helg i vårvädret!! Kramar Josse
Vi har 3....2 jourisar och en fast placering.
Ena flyttar om dryga veckan, ena fick för sig att flytta hem till sin mamma i går...men den platsen vill inte soss säga upp ännu :angel
Fick en förfrågan i förrgår om en jour- men tackade nej för min magkänsla sa att h*n inte skulle passa in här just nu.
Vi har 3 stycken. Har fått förfrågan om att bli kontaktfamilj för 3 syskon. Har även fått förfrågan om en ensamkommandeflykting ungdom..... Vi har oftas 5 platser men har under 1½ bara haft vår 3 pga av två besvärliga placeringa tidigar så familjen behövde hämta kraft.... Men nu är vi på G igen.
hur gör ni ? vi har väntat i två år många förfrågningar som har runnit ut i sanden, av olika orsaker har en känsla av att vi har för mycket erfarenheter, posting.php?mode=reply&f=1&t=2511#
En liten följd fråga till all men framförallt ni som har fler en 2 . Hur många bio barn har ni börjar med att svara själv denna gången mina är 11 , 7 och 3 1\2 år