Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gör mitt bästa... sa:Fia-Lotta! Åh, ditt svar hjälper iaf mig. Jag tror på sanningen, att ge barnen sanningen efter ålder o förutsättningar. Vår Liten har börjat fråga varför om väldigt mkt- o jag tror på att berätta det pö om pö. Däremot har vi haft åtskilliga samtal med bio som vi att vi ljuger om orsaken till placeringen, ngt som iaf inte jag kan stå för. Jag kan o vill bara säga sanningen- säga det jag kan stå för. Jag vill kunna se barnet i ögonen resten av livet o veta att jag pratade sanning.
mee sa:Pappan som är missbrukare har ett antal gånger kommit ut till oss i vårt hem påverkad av droger och betett sej riktigt illa. sista gången sa jag att nu får det räcka med umgänge för det är bara en tidsfråga tills han gör något dumt mot oss eller barnet..han träffar aldrig barnet ensam utan vi har alltid varit med.
Det är socialen som tycker att umgänget ska utökas både med mamman och pappan. vi står ganska handfallna då de vill att vi ställer upp i den mån det går. Då lägger man ner sin själ i att förklara och förbereda barnet på ett umgänge och sen blir det inget av..besvikelse och frustration känner man då...