Har ni erfarenheter av avlastning via Instutition? Det lät så hemskt då soc sa det men när jag suttit ett par dagar och faktiskt funderat så kanske det inte är så hemskt som det låter. Vårt troll har det väldigt tufft emellanåt och skulle kanske tom må bra av en sådan avlastningsform, då får barnet den fyrkantighet som det ju faktiskt behöver och få träffa barn med liknande svårigheter.
Direkt då man sa det till mig så fick jag nästan ångest över detta men vid närmare eftertanke så ÄR det kanske inte så dumt ändå. Har ni erfarenhet?
Vi ska även byta skola till en anpassad variant, jag ska ta reda på lite mer om en skola som ligger i Nykvarn som ska vara bra :claphappy:
Äntligen så kanske det löser sig, äntligen så kanske vi får en struktur på vardagen och livet :rollhappy:
Direkt då man sa det till mig så fick jag nästan ångest över detta men vid närmare eftertanke så ÄR det kanske inte så dumt ändå. Har ni erfarenhet?
Vi ska även byta skola till en anpassad variant, jag ska ta reda på lite mer om en skola som ligger i Nykvarn som ska vara bra :claphappy:
Äntligen så kanske det löser sig, äntligen så kanske vi får en struktur på vardagen och livet :rollhappy: