Jag har varit hemma med beviljat lönebortfall i 2 månader, pga att "vår" kille inte kan lämnas ensam hemma då han stjäl... Nu vill soc. att jag ska börja jobba igen, alltså vill de ta bort löneersättningen from februari. De har frågat om han har stulit något mer sedan jag har börjat "bevaka" i stort sett varje steg han tar. NEJ, det har han inte. "Men vad bra, då stjäl han ju inte längre !" VILKA BLÅSTA IDIOTER, ursäkta mig, men han har ju verkligen inte haft en enda chans när han inte har varit hemma ensam.......!!!! Ibland (eller rätt ofta faktiskt) undrar man hur dumma dom får vara egentligen :bounce:
De tycker alltså att eftersom han inte har tagit något när jag varit hemma har han slutat sno grejer och då kan jag börja jobba.......... :roll:
Detta ska diskuteras i veckan och ett beslut ska fattas. Vi totalvägrar att lämna honom ensam, då får han hellre flytta. :littlesad Det är nämligen ingen, just det INGEN som vill ersätta oss för stölderna som har skett tidigare . :x Nån som har nått tips...?? Allt annat har förbättrats sedan han kom hit, så vi trivs och han med. Skulle vara hemskt om det ska brista på stölderna.. :bounce: Hur gör man ???????????
De tycker alltså att eftersom han inte har tagit något när jag varit hemma har han slutat sno grejer och då kan jag börja jobba.......... :roll:
Detta ska diskuteras i veckan och ett beslut ska fattas. Vi totalvägrar att lämna honom ensam, då får han hellre flytta. :littlesad Det är nämligen ingen, just det INGEN som vill ersätta oss för stölderna som har skett tidigare . :x Nån som har nått tips...?? Allt annat har förbättrats sedan han kom hit, så vi trivs och han med. Skulle vara hemskt om det ska brista på stölderna.. :bounce: Hur gör man ???????????