Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
wawwa sa:Skickar Ni med matpengar när barnen ska hälsa på hemma.
Har 3 st som ska hem på lovet,nu vill pappa ha matpengar.
Och soc ringde sa vi ska ta av våran omk..
Jag tycker inte det är rätt,se till att dom börjar jobba så
dom har råd ta hem barnen.Vad tycker Ni.
Jag är en av dom sk."biosarna" och det är första gången jag är in på detta forum,måste säga att jag är helt chockad och ledsen över den fientliga och nedlåtande inställning en del av er har mot oss trodde aldrig att jargongen kan vara sån bland vuxna ansvarstagande familjehemsföräldrar.Själv beskrivs jag som en varm,omtänksam och generös person/mamma av mina barn och omgivningen.får inte en krona avsocialen för varken mat eller resor,har sjukbidrag på ca.6000 kr/mån pga.depression.En del av er värkar rent ut sagt giriga att få ut så mycket pengar som möjligt.vart har kärleken och omtanken till barnen tagit vägen ? Till er som tycker att biosarna ska skaffa ett jobb,vill jag svara: Den dagen du inte driver detta "företag"med våra "biosars"barn så är det din tur att skaffa dej ett jobb och den lönen kommer defenetivt inte ligga på den nivå du har nu.wawwa sa:Skickar Ni med matpengar när barnen ska hälsa på hemma.
Har 3 st som ska hem på lovet,nu vill pappa ha matpengar.
Och soc ringde sa vi ska ta av våran omk..
Jag tycker inte det är rätt,se till att dom börjar jobba så
dom har råd ta hem barnen.Vad tycker Ni.