Känns tomt o öde får jag säga..inget bus men inte heller massor av passning...
Känner mig oerhört sviken av socialförvaltningen... har skrikit mig gul o blå efter hjälp ...men inget hände...
Ibland kunde jag ringa o de återkom inte...
Man skulle vilja bannlysa en del kommuner..ha en svart lista eller ngt...
4 år är en lång tid.. och vår familj gick nästan i bitar...
Skulle behöva stöd nu...
Känner mig som en stor bov..folk ser på en som en känslokall människa...skolan, vänner, grannar osv...snacket går om hur de kunde lämna bort dessa kära grabbar,,, men de var ju inte här...de såg inte hur jobbigt det var...
Hur vi fick vaka varje minut så de inte gjorde sig illa..tog sönder saker...de tog inte emot samtalen från skolan där de berättade alla "dumma" saker de hittat på..kamrater de slagit...fula ord de sagt....
Man orkar inte hur mkt som helst...
Känner mig oerhört sviken av socialförvaltningen... har skrikit mig gul o blå efter hjälp ...men inget hände...
Ibland kunde jag ringa o de återkom inte...
Man skulle vilja bannlysa en del kommuner..ha en svart lista eller ngt...
4 år är en lång tid.. och vår familj gick nästan i bitar...
Skulle behöva stöd nu...
Känner mig som en stor bov..folk ser på en som en känslokall människa...skolan, vänner, grannar osv...snacket går om hur de kunde lämna bort dessa kära grabbar,,, men de var ju inte här...de såg inte hur jobbigt det var...
Hur vi fick vaka varje minut så de inte gjorde sig illa..tog sönder saker...de tog inte emot samtalen från skolan där de berättade alla "dumma" saker de hittat på..kamrater de slagit...fula ord de sagt....
Man orkar inte hur mkt som helst...