Ledsamt! Vi var tvugna att dra oss ur i sista stund :littlesad
Allt gick så fort. För fort för våra biobarn. Utbildning varje vecka. Möten hit och möten dit...Tiden var knapp. hon/han var tvungen att flytta in inom en snäv tidsram.
Så våra biobarn fick träffa lilltrollet hemma hos oss första gången vilket nog inte alls var bra. Det hade varit bättre på allmän plats för deras skull.
Fort fort fort skulle det gå. Och våra biosar som är 6 och 7½ klarade inte det...
När lilltrollet varit hos oss på första besöket sa vår store gosse "jag vill att hon/han ska ha ett hem, men jag vill inte att det ska vara här. Men jag vill inte säga det, för då säger ni att hon/han inte får flytta hit och då har hon/han ingenstans att bo..."...ja vad gör man.... :littlesad vi hade inte mycket val. Tänk att vår 7½ bar detta på sina små axlar. Tur att han berättade detta nu och inte senare. Så vi kände att det var bättre att dra sig ur innan det gått för långt. Lilltrollet är så liten så det kommer inte finnas några minnen. Vi har bara varit två som hälsat på och lekt lite...
Vad som även visade sig ganska snart under denna tiden var att lilltrollet var väldigt utåtagerande och personer i hon/hans närhet hade tyckt det varit lite konstigt att de ville placera
i en småbarnsfamilj. Även fast hon/han var yngre än biosarna. Hon /han behöver så mycket tid. Ska inte behöva dela uppmärksamheten med andra småbarn.
Hur som helst har jag hört att de nu hittat rätt familj till denna underbara
Konstigt, även om vi inte lärde känna varandra speciellt mycket, har lilltrollet lämnat ett stort tomrum i våra hjärtan...Tänker hon/han varje dag... :littlesad