Hej har arbetat som familjhem i många år men nu är det så att jag har fått ett tvillingpar på låns varannan vecka Den ena utav tvillingparet är väldigt tillbaka dragen,pratar inget förutom att h*n säger mamma,pappa och ka,går alltid bakom sin tvilling,vågar inte prova själv först, att tillägga är att även den andra också är sen i utv fast pratar mycket mera.Barnen kommer från en kaotisk familj med många familjemedlemmar.Jag har pratat med soc om inte vi skulle prova på dagis på h*n för att få uppleva kompis relationer samt inte vara bakom sin tvilling hela tiden,dom går på dagis när dom är hemma hos biosarna fast tillsammans,och jag vill prova dagis fast utan den andra tvillingen för att barnet ska utvecklas mer som en individ.Vad tycker ni? Förslag tas gärna emot.
Dom här tvillingarna är tillsammans 100% av dygnet när dom är hemma hos biosarna dom gör ALLT tillsammans och då menar jag precis allt!Tacksam för lite tips å råd mvh Linda :razz:
Dom här tvillingarna är tillsammans 100% av dygnet när dom är hemma hos biosarna dom gör ALLT tillsammans och då menar jag precis allt!Tacksam för lite tips å råd mvh Linda :razz: