bara 10 stycken, då måste ni har hållit på i minst, ja nåt år eller så.
:mrgreen:
4,5 år
Vad smart att mixa namnen. Huvudsaken ungen är nöjd
ja, det tyckte vi med - lite bio och lite famhem
Vad trött man blir när det kommer nån ny sosstant/farbror. Har man tur så kan man börja om på nytt, men har man otur som vi, så skär det sig omgående o man får inte vara med på möten längre.
OJ!! Det är lite så vi haft det på sistone. Soc och biofar bestämmer och sen kommer det ett brev eller mail om hur det ska vara - punkt slut. Får vi komma på gemensamma möten är det alltid för att hacka på mig (bara mig inte min make fast han tar hög ton han med). Jag har ALDRIG i hela mitt 35+åriga liv känt mig så lite värd som på förra mötet vi hade på soc!! Inte så att vi slåss eller så, men vi anses för påstridiga eller nåt...
Det är väl som vi då...vi kämpar för att gossen ska få träffa BÅDA sina bio lika mycket och kontinuerligt samt att få lugn och ro att börja skolan.
Nu för tiden är det soss, bioförälder o barn/ungdom som träffas och vi får allt rätta sig efter vad de bestämmer. Tror :evil: på att man bränner ut sig. Frivilligplacering sen 4 år efter 10 års LVU, och man sitter här o bockar o bugar.
Vi har haft LVU i 3,5 år och SoL i ett år. Inget skulle förändras sa nr 7 - allt skulle vara som vid LVU. HA! Vår uppdragskommun är bara fulla av lögner och talar ALDRIG sanning.Sänkt lön och ingen påverkan, vem är så dum att man jobbar med sånt nuförtiden. Jo det är ju en unge inblandad också, även om soss verkar ha glömt det ibland.
Sänkt lön har vi inte fått - tvärtom lite mer...men jag säger som du - det är ju en unge inblandad och då gör man det man kanske inte borde...