Just nu känns det som att vi bor där ingen vill bo...
Trollet är ältligen ( om jag får säga så) på umgänge, vi körde dit och vi hann bara hem ( 16 mil totalt) så ringde h*n och skulle hem.
Nej nu får det vara slut på manipulationerna känner jag,nu vet vi vad det har handlat om varför h*n vägrat att åka på umgänge.
H*n ljuger så fruktansvärda totalt meningslösa lögner om det mesta ang tidigare livet och nuvarande liv till kompisar så h*n vågar helt enkelt inte lämna orten vi bor på eftersom då kan lögnerna komma fram!
Just nu så känner jag mig bara så matt,vi kan inte hjälpa trollet eftersom det ligger så djupt och på vuxen-nivå i det mesta,det går inte längre utan vi måste ha psykologhjälp och då menar jag inte BUP där vi redan går både h*n och vi utan jag menar vuxenterapi!
Känns så hemskt att prata såhär om ett barn men så är det faktiskt,det måste grävas upp från botten och bearbetas innan h*n kommer kunna fungera normalt och bli en glad människa.
Som det är nu så får vi nog vara glada för varje gång h*n kommer hem oskadd för det kommer att gå illa för h*n snart eftersom h*n gjort sig ovän med större ungar som umgås med ännu större (äldre) ungar genom sina lögner.
puh...puh...puh...
Soc och vi har trott att det varit SÅ bra och att allt fungerat SÅ bra förutom beteendet i skolan men gud så bedragna vi känner oss kan jag säga
Pratade med bio-pappa nyss och han förstår tack och lov och vill ju hjälpa till,han är väldigt bra då han är drogfri och det behövs nu kan jag säga!
Han förstod vad jag menade med vuxen-psykolog-hjälp och beteendevetare och sånt för det ÄR det som behövs.
Känns ännu hemskare att säga det jag snart kommer säga men så är sanningen tyvärr...h*n måste vara sjuk,klart att det är sviter från uppväxt,givetvis men det sitter så djupa skador som verkar vara stenhårt inom h*n att det inte går att få ut om det inte görs något drastiskt snart.
Fick ett nummer till en beteendevetare som biopappa haft kontakt med längre som k'nner honom sedan många år så jag ska ringa och be om råd i morgon tror jag.
Känns som om jag skriver ang än äldre psykiskt sjuk människa och det gör mig så ONT men vad ska jag göra då...sanningen är sådan.
Snälla låt honom kunna ge mig råd så jag kan hjälpa trollet,det värker så i hjärtat!!