Familjehems-vänner sökes

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Finns det andra familjer i närheten av oss kanske?
Eller rent av i Södertälje?
Det skulle vara väldigt kul att finna andra familjer att prata med och kanske träffa :D
 
Oh Eskilstuna är min gamla hemstad, jag bor ju bara 2,2 mil därifrån! Vad kul det skulle vara att bilda en "syjunta".
Till Taxinge åker vi minst 1 gång varje sommar!
Min sambo jobbar i Södertälje så där är han 5ggr/veckan....

Som sagt, skulle vara kanon att kunna bilda "familjehemsjunta"!

:idea:
 
Wow vad vi blev många helt plötsligt,jag som kände mig så ensam :mrgreen:

Vore det inte skoj om vi kunde träffas nå gång eller har jag fel?
 
Hej hej
Vi är inte familjehem ännu(jourhem) men bor i huddinge och har ingenting emot att åka en bit....södertäjle e bara 25 minuter borta!!!
 
Familjehemsvänner

Hej

det vore jättekul att träffas, familjehemsjunta låter bra.Att åka ett par mil är inget problem för oss,Eskilstuna har ju lite att bjuda på.parken på sommaren och Tuna Park på vintern.Kul att träffa andra i liknande sits.
Ha det bra Eskilstunabon
 
En till ifrån E-tuna

Hej, hej. Vill oxå vara med på en träff. Vi är familjehem och har också kontaktbarn. Kanske träffas vi i januari? :P
 
Familjehemsvänner

Hej

Våra biologiska barn är 21 och 13 år gammla,den äldsta har flyttat hemmifrån, våran placering är 8 månader gammal.Härligt att börja om på nytt, ser gärna fram mot en träff tillsammans med andra i liknande sits.
Kramar från E-tuna.
 
O vi har inte en enda placering ännu så länge! :(

Vi har haft kontaktfamiljplac. på visstid, ej tillsvidare uppdrag. Vi längtar, väntar och saknar en fam.hem.plac. Förhoppningsvis är det en på gång nu, men vi hade så mycket otur sist att jag inte vågar tro på det förrän vi är där!
Här hemma har vi vår bioson, 8 år. Vi har också min sambos vuxna, flickan strax 17 år och grabben är 19 år. Ungdomarna bor hos sin mamma inne i stan, dem vill ha nära till händelsernas centrum. Vi bor i litet samhälle, här är det luuugnt och stilla! = Jätteskönt tycker vi! :wink:
 
Hölö här (Södertälje kommun).

Vet ngr till här i lilla hålan som är fam.hem.

Själva har vi 2 plac, en 10-åring och en 11 månaders. Samt bio 5 år.
 
våra ungar

Vi har två utflugna vuxna och en (snart) vuxen hemma. Två placerade, varav en äldre tonåring och en snart tonåring. Och ett par kontaktisar. Just nu får vi inte plats med fler :wink: . Vi hörs!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp