Familjehems-vänner sökes

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu ska träff bli av äntligen! Alla som vill och kan är välkomna!
Jag PM er som har skrivit i denna tråd och är fler ändå intresserade är ni hjärtligt välkomna att PM mig så uppger jag tid, datum och plats.
Vänlig hälsning MGB
:claphappy: :banan: :D :razz: :idea: :rollhappy: :bow
 
Eje!
Jag har PM dig nu, trodde jag hade gjort det redan. Har du inte fått det här PM hellerså hör av dig igen, så får vi ordna!
Hälsning MGB :claphappy:
 
MGB.....Jo det såg jag inatt..... :smirk: .Och då var jag för trött....Får återkomma....Vi väntar på soc...... :D
 
Nu har jag ordnat så att jag också kan komma till mötet :banan: För visst ska vi träffas på måndag? :claphappy: Pirvil
 
Mina Goa Barn sa:
Vad roligt!

Jag lämnar mer info fredag eller i helgen, så håll alla ögon öppna o gå in o kolla i forumet!
Hälsning MGB[/quote
Jag kan inte komma måste jobba :evil: .Jobbar 60% också måste det krocka med den här roliga grejen
Hoppas det blir fler gånger :razz:
 
http://gulasidorna.eniro.se/query?what= ... e=68568422

Det är länken till träffen på måndag för alla som kan och vill komma. Några av er har fått mail/inbjudan mer än en gång och det ber jag om ursäkt för, det berodde på att ibland ville någon följa med och nästa gång så gick det inte. Det blev väldigt mycket av och på, jag hade svårt att få ihop det hela vem som ville/kunde följa med osv.
Jag hoppas att ni kan ha överseende med mitt "snurr".
Kl. 11 hade vi tänkt oss i varje fall.
Åker ni bil så finns det parkeringsplatser nära som man får betala för. Kan man tänka sig att gå i ca 5 minuter så är det gratis parkering på Sveaplan i 2 timmar.
Dit är adressen: http://gulasidorna.eniro.se/query/what/ ... nens%2Bhus
(Sveaplan är ett köpcenter, bla finns Barnens hus där).
När man har parkerat på Sveaplan så går man mot centrum, raka vägen och kommer fram till Rådhusbron. Man ska alltså INTE gå över bron! Tingsgården ligger INNAN bron och Eskilstunaån!
Tingsgården är ett gulligt gult väldigt gammalt hus som är lite snett och vint. Det ligger precis utmed trottoaren, så det går inte att missa!
Jag kan nog rekommendera er som är osäkra på Eskilstuna att parkera just på Sveaplan, det är rätt så mycket ombyggnationer inom trafiken just i centrum. Eskilstuna Centrum är också ombyggt för att alls inte köra bil därinne.
Kommer ni åkandes på E 20 från Stockholmshållet är det enklast att svänga av mot lasarettet. Exit nr no 133 Trafikplats Svista. Sedan fortsätta in mot centrum ÄNDA tills man kommer till Sveaplan. Den vägen är säkert ca 1 mil med väldigt många korsningar och rondeller.
Åker man däremot på E 20 och kommer från Örebrohållet till eller Västerås också för den delen så rekommenderar jag att man svänger av E 20 vid den stora rondellen och det är den vägen som Eniro har som vägbeskrivning också så enklast är det nog att alla kollar på den!
Kommer man däremot från Katrineholm så rekommenderar jag att söka på Eniro efter vägbeskrivning.
Undrar ni något förövrigt så får ni PM mig så ska jag försöka hjälpa er vidare!
Välkomna är ni alla fall!
Hälsningar Mina Goa Barn
 
Hör du...MGB.....och vem det nu var mer?Vi andra är nog enbart tacksamma över att ni tagit på er att ordna nåt..... :bow Vare sig vi kan komma eller inte!!!

Och det är ju isåfall såna som jag som virrat till det! :angel Ber om ursäkt för det!
Viljan var det inget fel på....men det gick inte ihop med jobb,barn och tonårskrisandet.... :evil:
Ha´de´nu så trevligt! :banan:
 
Hej alla!
Jag vill mest bara få tacka för att så många kom idag, tiden går alldeles för fort när man har trevligt och roligt.
Jag tar gärna emot er hemma hos oss vid nästa tillfälle. Finns det fler som vill komma så är det också jätteroligt.
Regelbundna träffar kan man ha genom exempelvis liknanade som syjuntorna hade förr i världen. Finns dem kvar förresten?
PM mig ifall ni vill komma hem till mig nästa gång.
Vänlig hälsning MGB
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp