Familjehems-vänner sökes

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Men jisses så skoj detta blev tycker jag :D
Vore kanonskoj att ses och fika eller göra vad ssom helst ju!
Hur många är hemma om dagarna?
Jag är men jag har dessvärre inget körkort :?
 
Kanske ska säga att våran placering är snart 12 ( på Nyårsafton) men vi vill gärna ha flera känner vi,dock mindre barn och gärna på uppväxt men vet inte rktigt var vi ska vända oss,ska kanske vänta ut E-tuna som vi jobbar åt redan.
Dom har mycket behov och dom är väldigt nöjda med oss så när dom anser oss redo för en till kanske det blir något.
 
Familjehemsvänner

Hej

Jag är hemma på heltid nu eftersom våran placering är så liten,jag har både körkort och bil så för mig är det inga problem att ses.Eskilstuna kommun har varit toppen enligt oss. hälsn. eskilstunabon
 
Jag är hemma mestadels, kan i alla fall styra mina tider väldigt mycket. Jag har både bil och körkort.

Jo, jag vet att Botkyrka söker, jag har varit i kontakt med dem, men dem föredrar färdigutredda fh.....

E-A kommun har vi också varit i kontakt med, dem har ungdomar för placering. Även Stockholms stad har vi varit i kontakt med, det var en jättebra Pride-kurs vi gick hos dem. Så kontakter finns både lite här och lite där, vi har ev. en liten snart 4 åring på gång, men hade otur sist, så vi vågar inte ropa hej förrän vi är i hamn denna gång! :roll:
 
Välkomna hem till mig!

Jag bor faktiskt väldigt mycket mitt emellan alla kan jag säga! Hör av er till mig med PM så knyter vi ihop säcken tycker jag!
 
Jag har tyvärr svårt för att få tiden att gå ihop. Jobbar både morgon och kväll, men helger går ofta bra och varannan fredag dagtid. Fast juletid är en hektisk tid, så gärna en träff i januari.
 
Vill bara önska er lycka till med era träffar. Utan mina familjehemsvänner som vi träffat under 30 år hade vi ALDRIG orkat igenom allt vi fått vara med om. Vi har alltid funnits där för varandra och stöttat och förstått varandra.
mat-tilda
 
många ungar sa:
Botkyrka kommun söker familjer.
Även Stockholms stad söker med ljus o lyckta.

Jag är hemma på dagarna o har bil vore kul att att träffas.


Söker dom även för små barn?
Med tanke på våran redan placerade flicka så är det bara små som kommer fungera.
 
Jag är hemma dagtid med både bil + körkort. Ett måste i hålan där vi bor.

Vi jobbar för Nynäshamns kommun och är väldigt, riktigt jättenöjda hittills. Vet inte om de söker familjer men kan höra med vår handläggare.

God jul på er alla!

Sparris
 
Tänk på att ni kan bli igenkända av andra när ni nämner vart ni bor, skriver ert namn osv. Ville bara påminna er om detta.
Skicka gärna PM till varandra om ni vill vara anonyma på nätet.

Trevlig Lucia!

Hälsningar
Anne Aronsson
familjehemmet.se
 
Vi nämner inga namn här utan det tar vi genom PM,i alla fall har jag gjort så...
Vi kan starta en lista med datum och platsförslag så får de som kan och vill just då skriva in sig i listan?
Ska ni ha era Gubbar med er eller ska vi ses själva?
 
Det beror på när! var? hur?
Någon måste vara hemma med "lilla" skaran,

Men är det någon som har tid och ta en snabb fika i veckan
Kanske bara träffas på ett caffe en förmiddag?
Med småttingar o allt ?

Vore kul o bara säga hej
 
Eller träffas hemma hos någon.
Det här ska ju vara kul och ses som en tillgång!
Ni kan PM mig med namn, mail så kan jag göra en maillista om ni vill.....
 
Hej fia-flopp, jag har varit inne nu ikväll först och läst ditt PM, jag besvarade det också!
Undrar om jag inte missade att svara med min mail-adress? Hmh, måste kolla det!
 
Hej alla!
Ja, nu kan vi väl pusta ut, nu när julen är över och ta vid där vi slutade sist. PM mig så blir det bättre att bestämma så, tycker jag!
Hälsning MGB
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp