" vad" menar jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Adal sa:många gånger tidigare har vi ju diskuterat om varför det tar sån tid innan de hör av sig och en sak är ju att pengarna i deras buget tar ju "slut" på hösten. De kanske drar sig för dyra utgifter då och väntar in i det längsta med att placera nya barn.
Bara en tanke...
honey sa:..........och sedan är det ju som så att MATCHNING är A och O.
Vi har varit tomma länge mellan varven men hellre är jag det än att "ta första bästa".
När man har haft några uppdrag vet man att matchning betyder så mycket.
Vi har krokar ute i många kommuner och har fått erbjudanden.
Erbjudanden som dock inte funkar i familjen och som vänligen tackat nej till.
Och att vi KAN tacka nej har vi fått beröm för av berörda kommuner.
Det gör att de vet att svarar vi ja så är det ett uppdrag vi tror på!
Egentligen, innerst inne, är jag glad att dom inte ringer för det betyder förhoppningsvis att det är ett barn mindre som far illa.
En dag kommer det ett uppdrag som passar oss och då finns vi där!
hoppsan sa:Intressant o höra då vi hade en jouris akut som inte fick vara kvar här då kommunen ifråga inte tyckte att biosar o placerade ska vara jämngamla någon undersökning dom hade visade på det.
Det här går ju åter att bevisa min teori om att familjehems vården borde ligga nationellt inte på varje kommuns budget då blir det orättvisor i familjehems vården o barnen får olika förutsättningar beroende på vilken kommun dom tillhör.
Både arbetsätt o ekonomi borde vara lika var än i landet man bor olikheterna är FÖR stora.