Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
honey sa:Lbe = LöneBortfallsErsättning
Ersättning för förlorad arbetsinkomst om du behöver vara tjänstledig från ditt ordinarie jobb.
Om man inte frågar får man inget veta :angel :rollhappy:
Fiaflopp sa:Är det möjligt att få kvarskatt när man har 3 placerade barn och saknar annan inkomst?
Väldigt tacksam för svar så jag vet om jag måste be dem dra extra skatt från kommunerna.
Ludde sa:Fiaflopp sa:Är det möjligt att få kvarskatt när man har 3 placerade barn och saknar annan inkomst?
Väldigt tacksam för svar så jag vet om jag måste be dem dra extra skatt från kommunerna.
Jag fick kvarskatt men ringde upp SKV direkt. Hon sa att jag skulle stryka över inkomstuppgifterna i Kostnadsersättningar i kolumn 1 Inkomster-tjänst, rad 05 första sidan och sätta den summan i kolumn 2 dvs under Avdrat-tjänster på rad 06. Under övriga upplysningar skriver du att du arbetar som familjehem och har dragit av kostnadsersättningar.
Detta gjorde jag och nu har jag fått tillbaka lite istället. Har inget annat arbete än som jourhem.
/Ludde