Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej!ela sa:Ja kommunen som ringde var här och uppdraget de hade åt oss kändes intressant men de skulle hälsa på fler eventuella familjehem och om jag förstod rätt skulle tjejerna själv få vara med och besluta valet av familjehem i slutändan. De skulle höra av sig om max två veckor, idag har det gått en vecka.
Kommunen som inte kom sist gång kom idag i stället och gav oss information om pojken. Informationen som vi fick idag stämde inte riktigt överens med den information vi tidigare fått.
Vi är väldigt tveksamma till detta då vi inte vet om vi har kunskap och kapacitet till detta uppdrag men kommunen var ganska påstridig och medade att vi skulle få bra stöd och vägledning men jag vet inte....
Skulle vilja berätta lite mer om uppdraget men vet inte hur mycket jag vågar nämna, vore skönt att få lite tips och råd från er mer erfarna.
Det jag först var orolig för att min som och denna kille ska bli för lika i ålder och ha samma behov känns inte som någon oro längre då det är alldeles för stor skillan emellen som.
Killen har stora problem med gränssättning och att gå till skolan. Han är ganska otrevlig med dålig självkänsla.