Idag får vi besked ang vår Liten- om h*n ska till bio eller stanna. Fruktansvärd jobbig väntan....o inte nog med det - vi ska ha umgänge dagen efter ett sånt besked!!!! Hur bra är det?? Soc hr försökt styra upp det men bio vägrade skjuta på det några dagar!!!! O de fick bestämma!!! Detta kan bli hur tokigt somhelst för detta barn- om bio pratar med barnet om det - om det går bios väg- om de pratar med barnet om att nu ska det till dem... :evil: . Soc säger att de ska säga till bio att de ej får prata om det- men jag tror inte at det soppar dessa biosar.... :bounce: . Ett sånt ev meddelande ska ju ges under ordnade ,planerade former för att barnet ska ges bästa förutsättningar.
Hur ska detta bli? Ska jag kontra- fast det kan jag väl kanske inte....jag är ju bara fam.hem....
Fast jag hoppas på positivt besked för oss- o så blir det inga större bekymmer....men o det vet vi ju inte än!!! Så frustrerad!!!
Hur ska detta bli? Ska jag kontra- fast det kan jag väl kanske inte....jag är ju bara fam.hem....
Fast jag hoppas på positivt besked för oss- o så blir det inga större bekymmer....men o det vet vi ju inte än!!! Så frustrerad!!!