Efter att ha skummat igenom vad som hänt på forumet sedan jag hade tillgång till dator och sedan drabbades av datahaveri har jag blivit lite ledsen och även irriterad. Min förhoppning är att folk har myyyycket att göra. Irriterd har jag blivit på den person som vänder till allt till att nästan alla placeringar är felaktiga och dom stackars föräldrarna som får lida .
Oavsett vad någon säger så VET jag att de flesta omhändertagandena är befogade så om någon av er känt obehag därav...... skaka av er det och sträck på er :claphappy: .
Ni Är vardagshjältar :bow
Därför valde jag denna tråden för detta är till alla familjehem
Liten fråga .... det nämdes forum i fb ........ får jag vara med
:wink: ?
Sedan en annan fundering : Jag har sett att det finns andra med familjehemsuppväxt som nu är familjehem , kan ju ha erfarenheter med sig ur placerad synvinkel som förklarar , förenklar eller dylikt för jag är ju som sagt inte ensam om mina erfarenheter . Och sedan alla ni som varit familjehem länge ........ om något dyker upp av anledning eller utan någon anledning alls , skriv upp det här eller någon annanstans i forumet . Sådant matnyttigt är guld :wink: .
Kommer själv att fortsätta skriva in matnyttiga saker här eftersom jag tycker det passar här och så blir jag så varm och glad när jag läser det ni lyckades prestera på bara några dagar i julas , så fantastiskt bra :bow :bow :bow :bow :bow