träffas och byta erfarenheter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hjärtat ... har du lite snabbt vilka som vill träffas i södra sverige?

Det finns ju en del i gbg och skåne och vi skulle kunna träffas vi med.
 
Adal!

Den idén passar nog mig bättre. Det hade klart varit trevligt att träffas alla, men jag tror inte att jag kommer att få ihop logistiken riktigt :? .

Kram till er alla
Tre
 
Träffas oxå gärna i Gbg men även i Örebro .

Tror att det är bra ju fler som träffas och kanske rör om lite i grytan :evil:

Har dock valt ett anonymt mail konto så länge .Lämnar gärna mitt ordinarie när jag vet att bara "rätt" folk får det ,vill inte att det hamnar i fel händer.

V B
 
hmmm jag hann aldrig...hade tänkt skriva Dalarna som nr 1 men måste leta rätt på var jag slrover det någonstans bara...fast nu är det kanske klart redan :D
 
Jag är intresserad av att träffas och utbyta erfarenheter vad gäller både gott och ont. visst är det kämpigt och ensamt många gånger och man behöver stöd av de som är i samma situation...
 
Jag har oxå skickat min mailadress, men inte hört något mer...
Blev det någon träff eller???
Är nyfiken att höra vad som blev av??
 
hej. jag har inte varit in på länge pga av pluggande och nytt jobb + acklimatisering av en ensamkommande flyktinggrabb på 17 år... jag är nyfiken på vilka träffas och varför. Är det småbarnsföräldrar eller tonårsföräldrar. Vad är syftet med mötet? träffas och ha trevligt eller lära oss något nytt?

Jag gillar levande möten med innehåll, men ödslar inte tid på socialt småprat för det hinner jag inte med just nu. Jag bor i Västmanland och åker gärna om det finns något matnyttigt för mig. Jag har varit familjehem både som gift och nu som singel. jag har haft små barn och stora barn, svenska barn och ungdomar och utrikesfödda. Jag har arbetat på behandlingshem och med svenska och svenska som andraspråk i gymnasieskolan. Nu utvecklar jag en ny skolform för sfi ( vuxna) med rehabbehov och svenska dvs många sjuka analfabeter. Jag har pluggat mycket om språk på universitetet och framförallt interkulturell pedagogik. så förstå mig rätt om jag inte vill träffas och prata småbarnsbekymmer..det ville jag och gjorde för 15 år sedan :) Nu handlar mitt liv om tonåringar, språk och migrationsförhållanden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp