Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Anna T sa:Hej på er!
Är alldeles ny här på forumet. Har inte vetat att familjehemmet funnits förrän nu. Har varit familjehem i snart 2 år.
Jag har fått en skatteskuld på 26.000 kr. Blev alldeles torr i munnen när jag såg beskedet. :littlesad
Om jag har förstått de hela rätt så ska den summa som står i kolumn 5 skrivas in i kolumn 6. Men hur kan jag räkna ut vad då skatten blir? Blir det samma skuld eller minskas den? Är det enklast att gå in på skattemyndighetens hemsida och räkna. Vart vänder jag mig med förra årets deklaration, om jag vill ändra i den?
Hälsn. Anna
EJE sa::? ....Jo.... och det här förstår jag inte!!!De första 5 åren fick vi ganska bra tillbaka på skatten....över 10.000....och nu de senaste åren får vi massor av restskatt....första gången 48.000!!!???
Inget har hänt som gör att det vände så.....vad vi vet och förstår???
Nu har vi förstås sagt till om extraskatt och har senaste året betalat 4.000 extra i månaden....och får lik förb. restskatt i år igen.....????
Vi har 3 placeringar och har arbetat ungefär lika genom åren också..... :? :? :?