träffas och byta erfarenheter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
TwighlightCat sa:
JAG kan åka hur långt som helst :smirk: MEN det beror på vart vi ska träffas och när...det e ju mini-terroristerna här i huset som bestämmer...gäller att planera för mig...tycker ni-majoriteten-västra götaland-kan planera och bestämma...så försöker jag hänga på! annars får ni väl palla upp er och ist för att spana in placeringar/biobarn mm kan vi spana på storsjöodjuret! :D

Jag är öppen för det mesta :razz: vad har ni andra för önskemål?

Vi får nog ha god framförhållning för att så många som möjligt ska kunna planera in det!
 
Jag/vi skulle gärna ocks vilja delta. Vi bor i Skåne/österlen och kan ta oss både till Blekingen och Halland utan större problem. Visst behöver vi varandra.....
 
bortblåst sa:
Jag/vi skulle gärna ocks vilja delta. Vi bor i Skåne/österlen och kan ta oss både till Blekingen och Halland utan större problem. Visst behöver vi varandra.....

du glömde nog att nämna jämtland.. :D inte så långt fran blekinge/halland :smirk:
 
visst e det många som har husbil,många som campar? då skulle man ju kunna träffas varsomhelst...semester i jämtland? :idea:
 
Finns ett jätte trevligt ställe i Tidan Öhns gård http://www.ohnsgard.se/. Ett vandrahem/äventyr/djur gård ,med god mat gott om plats och mitt i Sverige typ ( kanske inte ifrån Jämtland ) . Finns säkert många sådana ställen runt om i landet man kan kolla upp annars, som rymmer förhoppningsvis många.


V B
 
Kan man inte ordna 2 olika träffar (eller en om alla vill åka långt), en i södra delen, kanske Helsingborg, Växjö eller Jönköping? Och en träff liiite mer norrut, typ Örebro eller ngt likvärdigt. Ska man göra bara en större träff, kanske den ska placeras i Örebro, Askersund eller lite mer norrut. Om det ska vara träffar ngr gånger/år så är det bättre att dela upp landet så att fler kan komma (när det inte är för långt). Ska det vara en träff/år så kan man ju bestämma fågel, fisk eller mittimellan och variera sig för varje år. De flesta av oss har ju ganska mycket i våra liv så alltför lång restid bör kanske undvikas eftersom träffen nog inte blir så väldigt många dagar.

Mina tankar (behöver inte tas på speciellt stort allvar),

Sparris
 
jag tänker rent spontant på rikslägret och Faco kongressen på Uskavigården.. 17-20 maj.. flera kanske redan har det i tänket?
 
Hej!

För oss blir det för långt att åka till Örebro då vi bor i Skåne även om det känns viktigt. Men det finns kanske en möjlighet att vi som bor söderöver (Skåne, Småland, Blekinge) kan träffas någon annanstans. :D Vad säger ni alla söderlänningar?????????

Tre
 
jag träffas gärna lite söder ut
bor i halland så Örebor är rätt så långt för mig med.....


tre sa:
Hej!

För oss blir det för långt att åka till Örebro då vi bor i Skåne även om det känns viktigt. Men det finns kanske en möjlighet att vi som bor söderöver (Skåne, Småland, Blekinge) kan träffas någon annanstans. :D Vad säger ni alla söderlänningar?????????

Tre
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp