träffas och byta erfarenheter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då fyller jag också i och hoppas att jag har den sista listan med mig

Norr om dalarna:3 3

Dalarna:2 1 3

Örebro:1 2

Skåne/söder:3 1 1
 
Fyller på listan rätt denna gång hoppas jag

Norr om dalarna:3 3 3

Dalarna:2 1 3 3

Örebro:1 2 2

Skåne/söder:3 1 1 1

Om jag inte var redan i din omräkning förstod den inte först :oops: men då får du gärna ta bort mig annars får jag ta med gubben så får vi väl räknas dom två röster :smirk:

V B
 
vilda barn sa:
Fyller på listan rätt denna gång hoppas jag

Norr om dalarna:3 3 3

Dalarna:2 1 3 3

Örebro:1 2 2

Skåne/söder:3 1 1 1

Om jag inte var redan i din omräkning förstod den inte först :oops: men då får du gärna ta bort mig annars får jag ta med gubben så får vi väl räknas dom två röster :smirk:

V B

Jo, du var redan inlagd :wink:

Så det här gäller alltså

Norr om dalarna:3 3

Dalarna:2 1 3

Örebro:1 2

Skåne/söder:3 1 1
 
Jättebra förslag....vi/jag kommer garanterat. Uppland var det....Dalarna går bra, Örebro likaså.....det mesta tror jag faktiskt.
 
Jag som var så tydlig :angel :wink:

det var nog mest i mitt eget huvud det var tydligt :D

Om ni tycker örebrö är bäst skriv en 1:a där (förstahandsval) en två på ert andrahandsval osv. Tycker ni att två platser går lika bra så får de samma rankning. jag skriver i åt er som jag uppfattar att ni vill ha det.


Norr om dalarna:3 3 2

Dalarna:2 1 3 2 1

Örebro:1 2 1 1

Skåne/söder:3 1 1 2
 
Södra Dalarna går jättebra. 1

Örebro går också jättebra. 1

Skåne. 3
Norrland. 3
 
Norr om dalarna:3 3 2 3 3

Dalarna:2 1 3 2 1 1 3

Örebro:1 2 1 1 1 2

Skåne/söder:3 1 1 2 3 1

SÅ ser det ut nu och jag tar gärna på mig att arrangera något i dalarna/Örebro-trakten PM:a mig er mejladress och Vilket ni föredrar :rollhappy:
 
En till 2:a på örebro.

Jag tar mig som sagt friheten att planera en träff för Örebro och alla som är intresserade kan pM:a mig intresse och mejladress. så kommer jag skicka ut förslag på plats och ta reda på när det skulle passa bäst för alla rent tidsmässigt.
 
Det måste finnas fler än vi som har svarat som är intresserade av en träff!
Passa nu på att anmäl ert intresse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
jag vill också dejtaaaaaaaas MEN vet inte om det går....planera ni,får se om jag kan hänga på,tror dock inte :(
 
Jag vill nog hänga på också

För mig blir det:
Örebro 1
Dalarna 1
Norrland 2
Skåne 2

Har inga problem med att åka långt om man kan övernatta. Har en stor bil och åker från Stockholm om samåkning önskas.

/Hettiva
 
Vi är ett stort gäng som kan träffas i Örebro nu. Mejladresserna har rullat in under dagen...Jag skulle behöva din Hettiva. Övrig info tar vi den vägen. Hur, var och när vi träffas blir bara mellan oss som kommer :wink:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp