Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tre sa:Hej!
Jag antog utmaningen i tisdags, tog alltså en extra promenad med vagnen.
Jag fortsätter att heja på er andra, då jag själv tycker att jag är lagom viktig (hihi) just nu. Jag ställer däremot gärna upp på utmaningar det behövs alltid extra motion.
Helgkram till er alla!!
Tre
Gör mitt bästa... sa:Härligt att läsa era rader!!! Själv är jag helt normalviktig ska inte gå ner i vikt- men följer era framsteg- för dem tror jag kommer!!!
Själv tränar jag några ggr i veckan- får till det då Liten är i förskolan o jag inte pratar med soc, hab eller fixar annat praktiskt. Att prata med soc i tele kan man göra när man promenerar. Bara ett tips.... Hade jag inte tränat hade livet som fam.hem varit tyngre. När jag svettas, får upp pulsen då får jag energi!! Energi som behövs! Jag har tränat hela livet- det har blivit ennaturlig del av livet. I perioder har det blivit långpromenader, när Liten kom blev det barnvagnspromenader, eller cyklande framför tv:n när Liten sov, medan jag andra perider har simmat, gym-tränat eller spelat fotboll med gammalt damlag. Så jag är lättmotiverad- däremot behöver jag bättra på mna matvanor- det bör lite si o så med mat under hektiska perioder o man flackar hit o dit: felvald mat....lite för mkt godis o sötsaker. Där kan jag bättra mig- så kanske jag kan bli inspirerad av er också?! :angel
Trevlig helg!!
Ps Vår lördag här börjar med familjegympa: svettigt även för vuxna. Sedan blir det promenad med Liten i vagn- Då Liten behöver vila efter gympan. O så en tur ut o leka. Ser det som vardagsmotion att putta fart på gungan, hjälpa Liten hålla balansen med sparkcykeln, lyfta, leka häst som ska galoppera.... (liten på ryggen). Det finns många sätt att göra sig av med kalorier :wink: . Som sagt: önskar er en trevlig helg! :razz:
Adal sa:åh.. en bagare.. mycket mums hos er då?
just nu förhåller jag mig till mat utan en massa kolhydrater... äter sen 3 v lchf vilket resulterat i -3,8 kg. Förra omgången gick jag upp 6 och då fick jag stora nojjan och slutade. Denna gången ska jag ge det fram till jul och se vad som händer, inga krav eller så utan bara i lugn och ro se vad det ger. Min största vinst är hittills att min mage inte är stor som i 9e månaden utan bara lite degigare och mjuk. Inget sötsug och ingen halsbränna :razz: